over and over again

Åh, ständigt stressande. Nu är det fyra inlämningar till i veckan. Stört är vad det är, menmen. Min plåtning med Erika måste ju också bli av snart, innan det blir för kallt, annars blir det väl några enkla kort tagna här hemma med systerkameran, får se hur det blir med det.
   Nu sitter jag iallafall inne på mitt rum och vi har gäster. suck. Vi ska snart äta middag och jag är hungrig! Har inte ätit någonting idag förutom en frukost. Jag kanske ska vara med Olivia, får se hur segt det går framåt här hemma.
   Designen! Jag måste fixa den. Hur? Ge mig förslag snälla ni! Förresten, ska jag klippa lugg, jag gör det imogon kanske om jag fortfarande är på humör för det, haha.

Ha en härlig lördagskväll så får ni se bilder ikväll här!

Kommentarer
Postat av: Sten Nachtweij

Hej Josefine!Det här är farfar.Hoppas att du har roligt.Jag sitter just & tittar på din blogg med din kusin Moa.Din blogg är jättefin!Älskar Dig!Moa hälsar så mycket & tycker att du är toppen.Hälsningar Farfar.

2008-11-14 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0