Second Hand



Jag är lite tveksam om vad jag tycker om Second Hand. Ena stunden gillar jag det och den andra inte. Jag köpte på Beyond Retro en kofta för 230 kronor, jag tycker egentligen att det var överpris för att vara Second Hand, men det är Beyond Retro och Stockholm, så det blir väl så.
Jag ska inte köpa med kläder på Second Hand (fast undantag är en blommig kjol, haha), men väskor och accessoarer har jag ingenting emot! Jag ska ju gå och köpa kjolarna på Götgatan och jag såg att det fanns Myrorna där. Jag har aldrig varit inne på en Myrorna-butik, så om jag svänger förbi där så får jag se om jag hittar någonting intressant. Vet någon där ute hur det är där?

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar myrorna och kan varmt rekomendera dej att gå dit, men ge inte upp för lätt, ena stunden hittar man inget speciellt, sen andra stunden har de fyllt på o de har jätte bra priser,allefall i Norrköping o Linköping.jätte kula väskor o skor, jeans kan man fynda.

2008-04-23 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0