Den rätta?

Jag kom hem från träningen för ett litet tag sedan, det var jobbigt men skönt nu i efterhend! Jag ska duscha nu och sedan försöka komma till sängs då jag ska på anställningsintervju imorgon, en aning nervöst, men det går nog bra!

Jag har somsagt letat efter en lackväska, nu såg jag at amanda berg säljer en på hennes shop för 130 kronor, fast de är spillt nagellack inuti, egentligen spelar ju inte det en så stor roll, men frågan är om man ska lägga pengar på att köpa en helt ny(?) Men då  måste jag hitta ett ställe det finns på dåk, denna var också i en enkel, snygg modell.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nagellacket går lätt bort med lite aceton!

2008-01-14 @ 23:48:10
Postat av: Josefine

anonym: går inte den svarta färgen då bort också? kanske inte..

2008-01-15 @ 06:50:11
URL: http://www.josefinesmode.blogg.se
Postat av: frida

ceannis har en svart lackväska. :)

2008-01-22 @ 21:37:26
URL: http://byfrida.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0