Stockholm Stad

Hej mina kära vänner! Jo, jag letade efter ett par svarta skor i hela stockholm stad nästan - slut överallt! det finns inga vanliga svarta kedsliknande med snörning, de på H&M hade kommit in igår och det fanns två kvar idag - dock ifel storlek. Tillslut köpte jag ett par på Stadium, tänkte att de var väl okej för praoen på Mc Donalds, köpte ett par svarta snören stället för vita and I really like it! De kommer jag använda mkt! Jag köpte även ett par vita från H&M, de säljer ju som smör, så tänlte att det är lika bra att passa på att köpa :P Efter allt letande i timmar så tyckte jag att jag var värd något klädesplagg, hittade en lattefärgad kofta med bruna knappar, det var kärlek vid första ögonkastet, så den fick följa med hem! :) Bilder kommer upp strax!


puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Låter väldans nice.

Btw, jag bloggar nu när jag är i luxembourg, bara så du vet :P Sprid det till alla x) Haha.
Bonne nuit, mon petite chérie.

2008-02-10 @ 23:46:52
URL: http://byannie.blogg.se
Postat av: Lalisen

Jag funderar på att slå till på ett par tygskor från H&M. De har ju dom på nätet också... :)

2008-02-11 @ 20:59:41
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0