Here we come

Yes, now I'm on my way to Alperna! Eller ja, på fredag åker vi, men imorgon ska jag praoa, sedan vara barnvakt och därefter så ska jag på konfirmationsträff, fullspäckad dag, på torsdag så ska jag sitta kvar med en från praon och prata om hur jag skött mig, scary, fast jag tycker att jag har jobbat bra.

Okej, packnignslista då:

- Jeans
- Grå kofta
- Svart väst - NY!
- Svart fodralkjol
- Stickad förklädesklänning - Av mamma
- Beige kofta
- Bolero
- Grå omlotkofta
- Grå klänning/Kofta

Bas:
- Vitt Linne
- Svart Linne
- Vit t-shirt
- Strumpbyxor/Leggings

Accessoarer
- Smink
- Nya hårklämmor

I guess that's it!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh vad härligt med alperna ^^

2008-02-20 @ 11:26:14
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0