Från den nya datorn

Nu sitter jag med min nya dator, har precis kopplat upp den, riktigt roligt att ha en "bloggdator". Den är riktigt snygg också, en i lack om man nu så säger.

Hur många var det som såg på TV4 imorse på bla. Blondinbella och Stina-Lee? Jag gjorde det och tycker att det var intressant och roligt.

Jag spanade in Isabellas blogg och såg att hon srev om Spotlight, Ååh vad underbart det skullevara att vinna!

Men ha det bra nu, ska upp tidigt imorgon pga. prao på Mc Donalds, men det är ett härligt gäng. På fredag morgon åker jag till Alperna, vi bilar det. Förra året körde vi non stop på 18 timmar som kändes, nu ska vi stanna i Malmö och sova över. Tror inte att jag tar med mig datorn, men jag skriver mer sedan.

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0