Velvet.

Igår skulle jag lägga upp min outfit, men märkte att det var hål i mina nya beiga chinos från larmet och lite så, så jag åkte in till stan och bytte dem till ett annat par. Gick också in på Monki och jag ska köpa en sammetskjol/sammetsfodral, fast leggingsarna är också balla, med ett ganska kort linne/klänning knytet vid hörten och en lång kofta!, har dock inte bestämt mig än, vad tycker ni? Jag ska också köpa en kortare tröja i lite gammeldagsorangefärg om det ni finns något som heter så.

Just nu så sitter jag nere i köket och pluggar medan pappa bakar kanelbullar, fy så gott! Det luktar i hela huset. Ska nu ta mig ett glas mjölk (röd såklart till bullar!) och äta varma bullar, mums! Kort ska också tas, det lägger jag in när jag är klar med min matteläxa, måste ju sen också plugga till engelskaprovet på tisdag, suck!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0