Idag är det...Torsdag?

Nu så sitter jag här igen, jag ska snart kila iväg till skolan! Idag har jag på mig vita tygskor, svarta leggings, vitt nedhasat linne så att det blir som en kjol, en svart oversize tischa och på det min nya blommiga sjal, i håret är min utvuxna lugg en snedlugg.
Kommer garangterat upp bilder på denna outfit, har inte så mkt i skolan just nu. Ute är det snö, nej! Jag som trodde att det hade blivit vår i princip, hur länge ska detta hålla på? Solen skiner, klarblå himmel och allting, sen snöar det dagen efter och så fortsätter det så, jag har verkligen tröttnat på vintern nu, usch! Ha det bäst. puss!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

låter som en snygg outfit =)

2008-03-06 @ 20:06:00
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0