Farfar, jag älskar dig!

farfaduarallt
Haha, det är bra att ha en klädhängare ibland, varför inte ta med sin farfar på en shoppingrunda?

En person som betyder så fruktansvärt mycket för mig är min farfar! Han stöttar alltid mig, vad det än gäller. Jag ringer honom varje dag och pratar med honom, jag blir så glad av att höra hans röst! Jag ringer honom också när jag behöver hjälp med läxorna eller om jag är stressad, att prata med honom gör mig så lugn och får mig att känna känslan: Det här kommer att lösa sig!
Han har följt mig från första början av bloggen, och det har betytt mycket för mig. Det gör mig peppad att skriva mer och det är en anledning varför jag än idag bloggar, utöver att jag tycker att det är roligt.
Jag har världens bästa farfar, och om du läser detta så vill jag skriva hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder för mig, men orden räcker inte till. Jag hoppas att du förstår hur mycket du betydet för mig, PUSS!

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Farfarar är bäst. Saknar min.

2008-03-08 @ 19:41:43
URL: http://kevlarsoul.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0