Kjolen

image133Jag ringer runt till olika Gina Tricot och frågar om de har denna underbara kjol, det kostar endast 149 kronor!
Jag ska också köpa en fuskpölsmössa från Åhlens tror jag, vad tycker ni om de? Ska också kolla efter någon kofta, fler överdelar och jeans.
Imorgon ska jag även till Nickis, där jag nyss fått jobb och lämna in lite papper. Funderar nästan på att ta en sväng i stan imorgon och fira att proven är slut - för denna vecka iallafall, får se hur det blir med det, kanske ska iväg på kvällen till Klara &co.

Det fanns förresten en grå på ett ställe, ska kolla efter en svart också så kan jag testa. Vad tycker ni? svart eller grå? Jag lutar mest åt svart, det är nog i helhet den färgen som synsmest i min garderob, haha, men min kompis har en grå, får se hur jag gör med den saken.


Kommentarer
Postat av: Linda

Den kjolen är SÅ SNYG :)

2008-01-31 @ 20:12:58
URL: http://www.lahlzen.blogg.se
Postat av: amanda

den kjolen var ett av mina bästa köp ! ursnygg :)

2008-02-08 @ 17:49:27
URL: http://amandaahlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0