Josefine söker Parkas

Jackan har tagit slut, fast den var ju inte liknande den på bilden, det var bara färgen. Jag kände mig lite osäker och velade mycket, så det var nog lika bra att den tog slut, haha, känns osm att jag försöker att övertala mig själv om att det var bra :P

Jag funderar hursomelst på att köpa en riktigt snygg parkas/liknande jacka. Jag tycker att det skulle vara supersnyggt, har länge suktat efter en sådan och t'nk med en axelbandsväska till, sen kan man ju fantisera lite om hår, skor och allting som är väldigt lätt att man halkar in på, men roligt!

Nu ska jag packa inför the alps, kommer att sakna datorn och bloggen, kommer iallafall ha med mig mobilen. När jag kommer hem så är det också bara 5 dagar kvar till spotlightom visar vem som vinner, så spännande, längtar!

Men har någon någon tips på en snygg parkas, vart de finns?

hittade några tjusiga på h&m.
 image172


bilder lånade från H&M.se/com


Kommentarer
Postat av: Amelia

Supersnygga!

2008-02-19 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0