Dagens köp

Idag var jag och mamma i centrum ett litet tag. Jag hade gått i princip hela dagen, höll i tunga väskor osv. jag var inte alls på shoppinghumör, vilket är väääldigt olikt mig, brukar alltid hitta en massa saker, men idag föll mig intet i stilen.

Hur som helst så köpte jag en produkt från Yves Rocher. Istället för att leta reda på en toa, eller ha med sig våtservetter som inte funkar så bra, köpte jag den här från yves rocher. Man tar lite och smörjer in i händerna, och all smuts försvinner, man känne rhur rena de blir. ^^
Den kostade endast 17 kronor, det var rabatt :)
Jag rekommenderar det verkligen!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

gud så bra, det var ju ett riktigt bra pris! :)

2007-11-10 @ 12:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0