Varför vill Jag vinna spotligt-bloggtävling?

Jo, jag har bloggat i ca. tre år. Det har ju såklart gått i kurvor, jag låg som högst på nione plats. Jag vet att bloggen är det jag vill göra i framtiden, jag tycker det är så oerhört roligt! Man kan ju också göra såna framsteg med bloggen och det är också det som driver mig. Jag är en målinriktad tävlingtjej och har alltid varit det.

Jag skulle mer än allt annat vilja att äntligen få klart min design och få tips på hur jag ska göra för att få min blogg större, jag tror att jag kan lyckas med den och göra att folk får ett stort intresse för den och självklart inspirera andra! Även att få en egen domän är ju ett stort framsteg och det är precis det som man tävlar om i tävlingen Spotlight, och om jag skulle vinna, skulle jag bli den lyckligaste människan i världen! Allting som jag har kämpat för i flera år börjar få ett resultat och det blir ännu roligare att blogga och jag kommer att driva mig för att verkllgen lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0