Måndag 20 Februari

Idag var schemat ag jobbade på min praoplats - Mc Donalds, det slutar fyra och klockan fyra så ska jag hämta barnen på dagis (är barnvakt varje onsdag), jag fick tack och lov lämna lite tidigare, så jag bytte om snabbt och sedan så kärde vi till dagiset. Jag hämtar dem och går hem med dem och direkt efter det så åkte jag iväg på konfirmationsträff, från halv sju till ca nio. Vi skjutsade hem en massa kompisar och nu har jag bytt om och är klar för sängen, imorgon är det sista dagen på Mc Donalds, kommer verkligen att sakna alla härliga människor, jag jobbar ju inte sär så kommer inte träffa de på ett tag, får ta mig dit och handla mat :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0