Inte min dag

God afton mina damer och herrar! Idag var jag i stan, men jag hade inte direkt tur. Jag hittade kjolen, men den var lite för stor, jag vill ju att den ska sitta tight som en fodralkjol, men de var lite stora i storlekarna. Jag tittade även efter ett par skor som inte heller fanns och en tröja som var fel i storleken, inte min dag helt enkelt. Jag hade åsido bara en timme på mig innan tjejmiddagen började.

Jag funderar på att trösta mig genom att köpa en fodralsklänning från AA, skulle sitta fint!

Nu ska jag läsa lite bloggar, framförallt de som ska på Elle Galan, roligt att läsa om :) Ha det bäst, vi ses!

Klicka här för en större bild på Double U-neck DressKlicka här för en större bild på Double U-neck Dress

Kommentarer
Postat av: frida : )

den är riktigt snygg :) jag har hittat en kopia på H&M för 198, ganska bra va? :)

2008-02-02 @ 11:10:31
URL: http://fraijda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0