Alperna och Outfitnytt

Har inte varit mycket uppdaterande nu de senaste dagarna, men jag har så mycket att göra. Ska göra en massa läxor och öva till prov som är tre dagar efter lovet, nice! NOT. men det är bara att göra så gott det går. Sen så måste jag också virka och sticka, då får jag MVG i syslöjd om det blir kklart i tid. Nu så ska jag packa, ja, ni fattar inte hur mycket jag har med mig! onödigt, men det blir ju alltid "detta är bra att ha och det tar inget plats" sure. Men nu så ska jag packa vidare, har skrivit mer än ett helt A4, och då har jag använt alkl plats som fanns!

Jag har förresten hittat riktiga favoriter bland outfitterna genom att mixa lite kläder som man redan har, underbart! En sak som jag behöver är en blommig (gammaldags) sjal, så snyggt! Vart finns de?

Puss, ha det bra! Ska försöka att göra ett inlägg innan jag pker, men får se, är redan tight med tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0