Shoppingfynden



This is it!
Det här var var jag kom hem med från Centrum igår. Frågan är bara: ska jag köpa hängselshortsen?
Spännet är lite slappt och två plattor på tryckknapparna (som man inte ser) finns inte där.
Det gör att jag får de för 198 kronor istället för 298 kronor.
I början när jag såg den sprang jag dit sen fanns den i min storlek! Så det är ju inte priset som gör det. Nu när det är kallare kan man ju ha den tll leggingsen och en tröja under, men det ser inte barnsligt ut va? heeelp!

Vart är allt ifrån?
Den rosa klänningen fanns på BIKBOK, nedatt från 249 kronor till 49 kronor. Har kollat på den från TopShop förut, så det var verkligen kap.
Den gröna är också från BIKBOK, samma modell.
Det var utförsäljning på WOW, jag brukar aldrig vara inne där, men jag och matilda kikade in och hittade denna söta gråvitrandiga bolero för endast 59 kronor.
På rean på H&M hittade jag denna söta i underbart material från 149 kronor till 79 kronor.
Sist men inte minst ett par långa leggnings för 198 kronor på H&M, haha, faktiskt inte på rean :P

Det blev massor med fynd!

Glöm inte att svara, hjälp mig! Haha:P
Hängselshorts eller inte?


Kramar Josefine

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag tycker det.!

2007-10-07 @ 20:54:41
Postat av: lisa

Många fina shoppingfynd!

2007-10-09 @ 10:21:17
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Sara

Köp hängselshortsen!!:D:D
Det är ju grymt fint med leggins under:D

2007-10-10 @ 15:24:18
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0