Shopping

Oj, igår blev det rätt så mycket shopping, jag har sovit hos Matilda och är där nu, men när jag kommer hem så ska jag visa vad jag köpt.
Två linne/klänningar liknande de från topshop, en grön och en starkt rosa. Sen hittade jag en bolero tror jag det heter med snygga knappar, ett par långa svarta leggings, en vit mysig topp och ett par hängselshorts från H&Ms barnavdelning för 300, men jag får de för 200 eftersom att det saknas några knappar (som man inte ser) så det är ju bra, sen när man knäpper själva hängslerna så hakas det inte riktigt fast, men om man spänner så går det ju bra, vad tycker ni, ska jag köpa?.
Frågan är bnara vad jag ska göra med odd molly linnet som finnns några inlägg ned, tror jag ska köpa idag, men vad tycker ni?

Puss
Josefine


Kommentarer
Postat av: lisa

linnet är otroligt snyggt! jag tycker du ska köpa!

2007-10-06 @ 12:04:53
URL: http://lisagood.blogg.se
Postat av: Emma

vilken skola går du i, och hur gammal är du? :)

2007-10-06 @ 22:00:44
Postat av: Annie

hallå sego, tänker du lägga upp bilder på kläderna snart eller?

2007-10-07 @ 12:40:32
URL: http://byannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0