Sticka



Idag blir det en slappdag, ska kanske till centrum, ska slinga mitt hår (två pack). Jag är naturligt blond, men nu när det inte är spå stark sol längre så blir det mörkare utväxt, okej, så mörk är den inte, men ändå. Jag ska iallafall slinga till det lite ;)

Jag och mami ska också kanske till en butik med garner och så, där ska jag få välja någonting som hon ska sticka till mig, skulle chansa på en kofta av något slag och en mössa med en blomma på sidan eller något, hon är grym på att sticka och sy ;)
Jag tror att det blir i färgerna grått/svart:.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ååh, vad mysigt! letar själv efter en stickad kofta :)

2007-11-10 @ 12:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0