Cat Deluxe - At Night


Idag lussade vi med klassen, gick inte så värst bra, men det sista var i princip perfekt! Vi slutade redan klockan elva och då åkte jag och Saga till centrum. Hittade en jacka, två par skor, kofta och inte minst en parfym!
Jag har inte köpt allt, men kommer att göra ;)

Jag har länge letat efter en parfym som ska symbolisera "Josefine", ha en egen doft. Idag hittade jag den! Underbar, lite söt, men även syrlig och fräsch! Det är Naomi Campbell - Cat Deluxe - At night, får ta och önska mig den så pappa kan köpa den på taxfree när han flyger med jobbet, då får man större flaskor till samma pris ;) Lägger upp mer bilder snart.

Jag veet, uppdateringen har varit kass, men somsagt är det min skola, jag har inte tid över till datorn lika mycket längre. I åttan är det tungt och det gäller att ligga i.

Ha det bäst! /Josefine

Kommentarer
Postat av: Sofia

Om du tkr 8an är jobbig så vänta bara till 9an.. Mycket värre !

2007-12-17 @ 12:38:57
Postat av: Jane

Kmr ihåg förra året när ja gick i åttan, puh säger ja bara! så jobbigt!! tkr 9:an e lättare

2007-12-21 @ 16:45:27
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0